Längtar mig iväg idag.

2010-10-04 | 09:07:08 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Morrnmorrn kära vänner.

Idag är en jobbig dag. Jag är helt slut, har ont i huvudet och ville faktiskt bara vända mig om i sängen och somna igen. Det är en sådan dag när man helst av allt bara vill dra täcket över huvudet och försvinna. Jag hatar sånna dagar.

Nu sitter jag i alla fall i skolan, jobbar med grupparbete i engelskan och ska ha idrott efter maten. Jag önskar så innerligt att det bara kunde vara jullov nu. Och ja, jag menar jullov. Jag älskar julen och allt som hör därtill. Vem kan inte göra liksom? Allt mysigt med tända ljus, tomtar, julsånger och snö! Jag var överlycklig förra året för att det var snö på julafton, hur ofta händer det?

Längtar till den här julen, längtar efter all god mat och all underbar julstämning. Längtar till julklappar och glada miner. Längtar till allt!


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback