Läsarfråga

2010-10-07 | 15:35:44 | Permalink | Mina åsikter
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag fick en fråga om hur jag tappade förtroende för Kenza i valet. Och eftersom jag inte kunde svara personen direkt tänkte jag att jag kunde skriva det här i stället.

Anyhow, anledningen till att jag blev lite tjurig mot Kenza vart att hon skrev, i början av valet, att hon inte skulle skriva ut någoting om vad hon röstade på osv. Samtidigt uppmanade hon sina läsare som vart över 18 att inte rösta på SD. Där var första felet enligt mig, för jag tycker att man ska få rösta på vem man vill. Och då menar jag vem man vill. Sen efter valet, skrev Kenza väldigt genomskinligt om vad hon tyckte. Jag tror faktiskt alla som läste det förstod att hon tyckte det vart fel block som vann, och återigen tyckte jag det var dåligt. Inte att hon säger sin åsikt, men skriv inte från början att man inte ska säga något om det, och sedan försök dölja det på ett skitdåligt sätt!

Så, nu har jag förklarat mig och nu får ni hata mig om jag vill :)

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback