Love your life!

2010-10-05 | 16:39:12 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nyss hemkommen från farmor och sjukhuset. Alltså, farmor ligger inte på sjukhuset, utan jag åkte till farmor och farfar och så skjutsade farfar mig till sjukhuset sen. Ska precis äta, och ska sedan åka till stallet om 50min ungefär.

Farmor och farfar hade möblerat om i deras finrum, och det blev jäkligt fint! Ett riktigt bra resultat måste jag säga. Och deras vovve Loffe blev så himla glad när jag kom. Hoppade och skällde och slickade mig i ansiktet hela tiden. Så jäkla söt!

Och det gick bra på sjukhuset också. Fick bra nyheter, trots all skit. Men det var skönt.
Peace.

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

vad gjorde du på sjukhuset om man får fråga? :#

2010-10-05 @ 20:43:10
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback