Min älskling är hemma igen!

2010-10-21 | 13:25:57 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag när jag vaknade fick jag ett glädjande sms om att min pojkvän har kommit hem till Sverige igen! Blev väldigt glad kan jag ju säga. Träffar honom imorgon igen, längtar som fasen! Massa pussar ska han få.

Annars då, jomen det verkar vara en rätt chill dag idag. Jag hade som alltid hellre stannat kvar hemma, men man får la klara sig. Verkligheten är inte alltid så bekväm. Tyvärr. I alla fall, idag när jag vaknade fick jag en överraskning som jag inte vet om jag ska skratta eller gråta åt. Snön ligger kvar! Som så många andra redan vet, haha.

Om ni undrar varför bilden ser helt efterbliven ut är det för att jag tog den genom ett fönster. Kallt ju.



Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback