Nu tar jag med mig pengarna hem för själen jag nästan sålde.

2010-10-08 | 09:09:57 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good morning my friends.

Fredag idag! Skulle nog helst av allt haft fredag hela veckan, men jag klarar mig nog. Fast min favoritdag är lördagen faktiskt. Då är man ju både ledig hela dagen och sedan vet man att man är ledig dagen efter också. Hur najs? Mycket säger jag.

Ikväll är det kräftskiva hemma hos Familjen Holgersson/Ivarsson.
Det kommer vara fullt hus och min kära mamma kommer vara så stressad hela dagen att jag kommer få springa runt som en idiot för att inte vara i vägen. Hatar när vi ska få gäster, eller åka iväg till folk. Hon är alltid så stressad, lilla mamma. Måste få allt perfekt och man får inte vara ens lite försenad.

Jag har äntligen lagt in bilderna från kameran, så nu har jag nååågra nya bilder!


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback