People called me crazy.

2010-10-01 | 19:30:25 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Som ni har märkt har ju bloggen fått lida lite de senaste dagarna, men ja, jag gör så ibland! Hehe. Om jag hade fler kommentarer kanske jag skulle skriva mer? ;)

Jag sitter i alla fall hemma hos min mormor och morfar, är hundvakt för bästa Nanna i helgen, och jag måste säga att hon gör det väldigt enkelt hittills. Hon har legat och sovit hela dagen och gör det fortfarande här jämte mig. Vi sov lite tillsammans innan också, så jäkla mysigt!

Men hon är lite skendräktig, eller skenvalpig, vet inte vad man säger (man säger skendräktig för hästar i alla fall) och det är nog anledningen till varför hon är så lugn och fin, hon som annars är så pigg och ska springa överallt hela tiden - känns det som i alla fall. Jag vill att mormor och morfar ska ta valpar på henne, men de verkar inte så intresserade. Får försöka övertala dem, valpar är ju de sötaste på denna jord! Dessutom är Nanna en sån fruktansvärt underbar hund, så jag tror att hon hade blivit en utomordentlig mamma.

Hittade lite bilder på mig från min skolavslutning i nian! Fy vad roligt. Lägger upp dem här nu, i väntan på att min moster och lillkusin ska komma hit med mat. SVÄLTER JU!!

Lite mörk men har inte tillgång till något redigeringsprogram nu.


Hahaha!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback