Rainy day, ey.

2010-10-07 | 10:20:51 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God morgon vänner.

Det är en kall dag idag, och här regnar det satan. Sitter och kollar på Rachel Ray och ska göra mig färdig för skolan om en stund. Min cam funkar inte i datorn, för jag har inte orkat leta fram installationsskivan. Latis är vad jag är.

Jag ska i alla fall in och äta med min redaktion idag. Och det är det enda vi ska göra. Hur gött låter inte det? Åker in och äter gratis för skolan? MMM, me like. Kommer troligen hem lite tidigare idag i alla fall, skönt eftersom den här dagen är så jäkla regnig och grå. Ska rida i eftermiddag. Klockan fem!

Peace.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback