Robinson - omöjligt för oss vardagliga?

2010-10-07 | 21:23:08 | Permalink | Filosofier
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag visar min besöksmätare mycket mer än vad den gjort på ett tag, och det gör mig glad! Hoppas ni som varit här idag vill komma tillbaka :)

Sitter och tittar på Robinson, som snart är slut. Tycker det är ett rätt töntigt program egentligen. Människorna mår ju bara skit när de bor där! Förra året tyckte jag så synd om deltagarna som fick bo i ett träsk. Jesus. Tror aldrig jag hade klarat av det faktiskt. Bo som de gör i flera veckor, utan mat med alla dessa kryp och människor man inte kommer ifrån. Nej, det är absolut ingenting för mig.

Gänget från 2009!

 

-

Vad säger ni? Hade ni klarat av att bo som dessa människor gör?


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback