When love takes over.

2010-10-08 | 14:37:35 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter i min säng just nu. Har alldeles precis städat och plockat i ordning på mitt rum, så min mamma inte skäms över mig. Lyssnar på bra musik och chillar rätt fett. Vet faktiskt inte när gästerna ska komma, men tror jag ska göra en sån här riktigt lång göra-i-ordning-sig-dag idag. Så jäkla gött!

Imorgon är det 18årsfest! Soffan min fyller år och vi ska ut och äta och festa satan. Kommer nog bli rätt chill, vet dock inte hur jag ska komma hem. Kanske kan sova hos min moster. Får fråga. Annars blir det nog en rätt chill helg. Verkar så i alla fall. Behövs innan allt i stallet kommer igång.

Soffan i skolan när vi målade om!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback