A everyday girl for everybody.

2010-09-27 | 20:09:56 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det känns som om jag borde börja ta lite mer bilder så jag har något att lägga in i bloggen. Men nu när mobilen är sönder känns det jäkligt mycket jobbigare. Jag ska i alla fall ta bilder på alla mina skor, som jag har lust att visa upp i alla fall. Kanske någon outfitbild lite då och då. Har ju varit rätt så jätteemot det innan, men äh, man kan ju göra det på sitt eget vis. Haha!

Idol nu! HÖHÖHÖHÖ.......

Ni vet min fina vän Emma som har gjort min helt underbara bloggheader? Har berättat om henne innan. Hon målade i alla fall av mig för rätt så länge sedan, men har aldrig visat hur bra bilden blev. Checka här under alltså!

Hennes bild är ju bättre än fotot. Haha :(


Kommentarer
Postat av: Emma<3

Jag har bara skrivit det till dig, men okej :P Jag tycker ju din header är väldigt cool! Har du ritat den själv?

2010-09-27 @ 21:41:11
URL: http://dessemma.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-27 @ 22:33:45
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Emma

TACK Frida så gullig du är! Jag gillar din blogg o dig med såklart:)

2010-10-02 @ 00:37:40

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback