Det var år sen vi var små, du sköts i bitar, jag kanske gled emellan.

2010-09-22 | 22:57:17 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nej fyfan vilken uppdatering jag har. Oinspirerad till tusen, fast egentligen har jag just nu rätt mycket att skriva om. Men går runt och tänker bara på politik hela tiden nu, och eftersom jag bestämde mig för att inte skriva något mer (för jag vet hur många som inte orkar bry sig) så blir jag helt tom på tankar.

Men nu är jag i alla fall ledig imorgon och på fredag. Tar då tåget till mitt hjärta tillsammans med mormor. Hon ska dock inte åka till Bob utan hon och morfar ska åka till deras vänner. Jag bara hänkar och håller sällskap. Får skjuts hem. Ska bli trevligt.

Imorgon åker jag ut till mormor och morfar för att bygga kaninbur tillsammans med morfar. Det ska också bli trevligt.

Peace.

Gammal bild på min lillkusin som jag var hos i veckan. Så söt! <3


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback