Har nån hört nåt om Hurricane?

2010-09-04 | 13:38:44 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter här sjuk i min säng och lyssnar på Håkan. Förbeställde nyss hans nya album, vill på hans spelning och längtar mig bort. Kanske bli en rätt okej kväll ändå tillslut? Man får se, man får se. Håkan är så himla fin <3 Och du var solskenet.

Gårdagen spenderades i sängen, glodde på film sent inpå natten. Grät mig igenom P.S I love you, som vanligt. Fattar inte ens varför jag tittar på filmen, den är bara så jäkla sorglig så jag dör typ :(

Peace.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Håkan är mycket fin! Har du en aning om det finns biljetter kvar i göteborg när han spelar där? (:

2010-09-04 @ 16:20:38
URL: http://www.jbvaxjo.se/joka2101

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback