Innan jag har fyllt 30 vill jag...

2010-09-06 | 13:12:50 | Permalink | Filosofier
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Hoppat fallskärm
- Tågluffat igenom några länder i världen
- Åkt till Irland, mina drömmars land
- Flyttat till Göteborg och köpt två hundar
- Varit på ett antal Håkankonserter
- Fått ett bra jobb jag trivs med
- Köpt fler än 100 par skor
- Hoppat bungyjump
- Luffat igenom USA med några vänner
- Köpt en Canon
- Träffat In Flames
- Hittat Hurricane

Kommer väl troligen bygga på den här listan med tiden, men det är allt jag kommer på just nu.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback