Jag trodde aldrig jag skulle stanna så länge.

2010-09-28 | 16:25:35 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter här hemma i soffan och ska alldeles strax byta om till ridkläder och köra upp till stallet. Det blåser som satan ute så jag hoppas att jag inte blåser omkull. Haha... Btw, Halebop-reklamerna? Wth? Hahaha så jäkla sjuka.

Jag tror faktiskt att vi ska hoppa lite idag. Eller ja, jag vet att vi ska göra det. Så hoppas det blirkul, men det tror jag det blir! Det brukar det vara. Även om man har den sämsta inställningen när man kommer till stallet så är man nästan alltid glad när man hoppar av hästen, då det oftast gått bra i ridväg. Annars finns det annat att glädja sig åt.

Gammal bild på mig och världens finaste häst, ignorera min hoppsits. Hehe.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback