När alla clownerna har gått från jobbet så visslar fåglarna i träden.

2010-09-15 | 13:23:08 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag säger god morgon nu, eftersom jag inte pallat skriva innan. Höhö.

Sitter i varje fall i skolan, jobbar med ett redaktionsjobb som vi ska göra nu i två dagar. Nu märks det i alla fall att skolan har kommit igång! Vi har inte gjort någonting innan, men nu är det bara att plugga på igen. Har bestämt mig att försöka göra alla uppgifter jäkligt bra i år med. Vill inte sitta sen när jag är vuxen med kassa betyg från gymnasiet och ångra mig.

Med bra musik i öronen klarar man allt!
Peace.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback