Och jag hör att du är säker nu, jag vaknar med den tanken varje dag.

2010-09-18 | 14:20:22 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
God morgon lovers!

Kom hem från Soffan för en stund sedan. Åkte med henne hem från skolan igår, sen chillade vi med massa fettomat tills Jullan, Nina och Elsa + några fler kom förbi. Då blev det lite hålligång! Haha. Mysigt vart det i alla fall.

Är ensam hemma hela helgen, jävligt skönt faktiskt. Härligt att ha huset för sig själv, hade dock varit bättre om jag hade haft en hund eller katt att mysa med. Men jag klarar mig. Ska dra mig mot stallet om en timme ungefär, för att ha superkväll med massa barn! Ska ta med mig kameran och ta lite härliga bilder. Förhoppningsvis.

Peace.
-

Min vän, jag singlar den här slanten
Och om den landar på kanten
fortsätter jag sjunga
ja sjunga för dig hela natten lång



Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback