Sometimes there's only one thing left to say.

2010-09-23 | 00:08:01 | Permalink | Mina åsikter
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En av mina absoluta favoritskådis är Gerard Butler (tillsammans med Hugh Jackman, riktiga hunkar, mums!), och en av hans filmer som jag äääälskar är P.S I love you.

Jag antar att många har sett denna film, men för alla de som inte gjort det - SE DEN! Det är dock den sorgligaste filmen jag någonsin sett, och det är den enda filmen jag gråter igenom från början till slut. Jag gråter sällan till filmer, precis som att jag inte skrattar heller. Men den här filmen, den når rakt in i mitt hjärta.

Det är en av de finaste filmerna, men jag klarar inte av att se den allt för ofta, just pga att jag bara gråter. Det tär på krafterna, hehe. Åh gud, jag känner redan nu att ögonen tåras lite. Fy vilken mes jag är!

Bunkra upp er med en kuddar, filtar och näsdukar till den här filmen!


Kommentarer
Postat av: Emma

ska måla denna bilden bestämmer jag mig för nu:)

2010-09-23 @ 22:03:46
Postat av: Anonym

Kollat igenom din blogg lite snabbt och måste erkänna att vi har en del gemensamt :O

Iallfall när det kommer till Gerard Butler och skottland/Irland :)



Meningslös kommentar kanske men det är iallafall något ;)

2010-09-26 @ 22:43:15

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback