Ta min hand och kom så går vi vidare.

2010-09-13 | 22:21:58 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vet att jag har varit lite nere med bloggen nu på sista tiden, men jag har verkligen inte haft någon lust att skriva något! Har inte haft något väsentligt att berätta heller. Vilket är tråkigt. Jag får helt enkelt försöka bli bättre på detta, det är väl ändå något jag borde klara av tycker jag.

Så, förra veckan vart en sån otroligt onödig skolvecka, gick bara heldag en dag, och var dessutom hemma tre dagar. Värt? Svar nej mina kära vänner. Hoppas på att den här veckan kanske blir liiite bättre med det där, samtidigt som det är jäkligt skönt att vara hemma och bara chilla ibland. Man behöver veckor som den då och då, för att ladda upp batterierna liksom.

Har ni någon superkur för att piggna till om dagarna förresten? Jag är helt död på morgonen - mer än vanligt och skulle nog behöva lite hjälp!

Peace.

Har inga roliga bilder på datorn, så det får bli en bild på finisHåkan.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback