Trying to follow.

2010-09-09 | 10:39:36 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag och Soffan sitter och learn how to fly med macdatorerna i skolan. Gulligt och mysigt. Sådär som det ska vara. Vi tog skolfoto idag, riktigt jävla ovärt. Som jag skrev igår så fick vi åka in tidigt pga. det. Hade börjat 12.15 idag om det inte vart för det, lite surt sådär.

Kunde vilket fall som helst inte sova idag på morgonen, så jag gick upp och hade tråkigt. Färgade håret och fixade mig, ingenting jag hade planerat direkt. Hahaha. Fail.
Peace.


Soffan är sötnos. Puss på dig fina vän!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback