Vi måste härifrån, den här stan drar ner oss till botten av ån.

2010-09-23 | 11:06:09 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good morning.

Jag kan säga att jag är jäkligt glad att jag är ledig nu de här dagarna. Älskar att slappa och kunna sova ut. Mår bättre och är definitivt piggare då. Längtar till nästa lov redan nu, hehe.

Idag åker jag till mormor och morfar. De hämtar mig när de vart klara i Lädja där de var och plockade potatis. Men fram tills dess ska jag kolla på Animal Planet. Bästa kanalen. Är så hemskt att se vanvårdade djur, men det är underbart när det löser sig och de får fina underbara hem!

---

Jag tänkte förresten ta en stund och visa upp mina favoritskor här hemifrån. Jag visar ju aldrig upp dem, och det kanske kan vara roligt att se. Eller? Vad tycker ni? Vill ni se?

 


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback