We can't back down, this is serious.

2010-09-26 | 22:23:26 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
As usual är jag nog den tråkigaste bloggaren vissa dagar. Men för er som inte vet, min boyfriend bor i Götlaborg, och vi träffas därav inte speciellt ofta. När vi dock gör det, då är det sällan jag sätter mig vid en dator och ännu mer sällan jag sätter mig och bloggar. Jag väljer att lägga min tid med att vara med honom istället. Cute, isn't it?

Jag kan dock lova er att jag kommer blogga mer de närmaste veckorna då han åker iväg på turné och jag är ensam, buhu. Ska i alla fall krypa ner i sängen och sätta på Idol nu. Missat allt för många avsnitt de senaste veckorna.

Peace.

Senaste tillskottet i min lilla familj förresten! Berättar mer om sötnosen imorgon.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback