You step a little closer each day.

2010-09-28 | 09:11:22 | Permalink |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lovade ju att skriva och berätta om Albin, min nya kanin. Så jag tänkte göra det nu, lika bra det, liksom!

Kan ju börja med att skriva att jag fick honom av Bobs syster, som inte hade tid till honom längre. Han är mellan 1,5-2år och är som ni förstått vit. Haha. Blå ögon har han också. Sjukt söt, en blandning mellan rasen lejonhuvad och dvärgvädur. Sällskaplig och väldigt snäll. Ja, just nu vet jag inte så mycket mer om honom. Sanna kallade honom för Kokos, så jag döpte om honom till Albin Kokos! Haha.


Kommentarer
Postat av: Sannalitens

Svar: Okej :) Hur är läget idag då?

2010-09-28 @ 09:12:01
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: emelie

gud vad söt han va :D

2010-09-28 @ 09:57:06
URL: http://eponia.devote.se

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback