Plugg, plugg och lite mer plugg efter det sen.

2011-12-04 | 23:49:00 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ibland har man en sån där dag när man bara inser att man måste ta tag i allting som ligger och skräpar för hur man än försöker kommer det förfölja en tills den dagen det är färdigställt. I alla fall när det gäller skolan. Måste påbörja mitt projektarbete på riktigt nu. Känner att det är för mycket men jag har bara mig själv att skylla. Kanske ska försöka ta någon dag ledigt från min praktik och verkligen plugga. Får rådfråga lite. Kommer behöva det där jullovet till att plugga som fasen. Helvete.




Något positivt - jag lever.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback