Sur men försöker

2011-01-19 | 13:18:33 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har lämnat in min dator på uppdatering. Inte trodde jag att denna uppdatering skulle betyda att det inte fungerar att installera någonting eller använda i skolan. Jag trodde inte att jag skulle vara tvungen att sitta med Internet Explorer som är det buggigaste webvisningsalternativet man kan använda.

Sitter här i skolan och allt bara skiter sig för mig. Min redaktion jobbar ingenting idag, och jag önskar att jag bara kunde få tag i ett sommarjobb, ett jobb, vad fasen som helst faktiskt. Vill skriva men vet inte vad. Orkar inte försöka.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback