Regnet är min bästa vän.

2011-06-23 | 02:14:14 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag älskar när det regnar på nätterna. Så mycket att jag önskar att jag inte hade haft en balkong utanför mitt fönster, så att jag hade kunnat höra hur regnet slagit mot rutan och fönsterbläcket. Så mycket att jag skulle vilja sova med persiennerna uppdragna så jag skulle kunna se när det forsar ner som det gör nu. Men jag är för feg. Så jag lyssnar när det slår mot asfalten istället. Hör hur det rinner ner i brunnarna nere på gatan. Det får hjärnan att stanna upp ett tag. Sluta tänka. Beställde nyss en Holga också. Hoppas jag får pengar innan den kommer.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback