So many things I should have said.

2011-06-07 | 11:09:23 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag är en sån dag då alla som är äldre än mig jublar och är fulla. Och det ska min bror också göra idag. Så jag ska fira honom litet. Fast inte ännu. Än så länge spelas Volbeat och jag är ensam. Än så länge i alla fall.

Borta var bäst. Men hemma är bra. Drömmer hemska drömmar och önskar jag kunde stänga av dem också. Enklare så. Enklast att bara stänga av. Utan att känna. Men idag är vi glada. För idag är det en sån dag bara. Så jag ska le och skratta för det ska man på en sån här dag.

(tro inte att jag är en ledsen människa för det är jag inte)

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback