Världens bästa vän.

2011-10-24 | 01:09:32 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Livet är nästan lite för enkelt när man lär sig att stänga av! Skönt. Koncentrerar mig på min fina häst, han gör ju allting bra igen. Får tankarna att vara någon annanstans ett tag. Ska komma igång på riktigt med honom nu, träna bommar och markarbete varje dag för att vi ska kunna bli bättre. Hoppas det fungerar. Har en del nya idéer som jag ska försöka få att fungera, för after all så är det min häst som jag skulle offra allt för.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fint inlägg, jag skulle offra allt för min häst med. De blir ju som ens bästa vänner!

2011-11-28 @ 23:59:55
URL: http://semlur.blogg.se/

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback