9 crimes.

2011-09-03 | 22:18:50 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitter och snorar och hostar och knaprar halstablett efter halstablett. Har haft en dålig kväll och jag sitter bara på mitt rum nu och lyssnar på musik som passar mitt humör. Hade hellre varit hemma hos Kexet där jag var innan idag, i Lammhultet över huvudtaget men ty det går inte då jobbet kallar imorgon. Fy. Får se hur förkylningen blir under natten, får försöka kämpa mig igenom dagen imorgon men blir den mycket värre får jag väl försöka komma hem lite tidigare.

Hade i alla fall en mysig natt igår. Behövde nog lite sånt där. Behövde Bex också. Hon behövs alltid.


Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback