Gillar hösten.

2011-09-19 | 22:17:36 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag är glad att det har blivit höst och alla löven börjar trilla mot marken. Kanske är jag lite extra glad över det bara för att jag vet att jag själv kommer få åka till sommaren om en vecka igen. Mm det kan nog vara så. Fast jag gillar stora stickade tröjor och varma kläder utan att behöva frysa. Kunna dölja sig lite bakom alla kläder är rätt ok i min värld. Men jag vet ju själv att jag kommer tycka det är roligt i några veckor också. Sen vill jag nog ha någon annan årstid. Brukar vara så.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback