Mina fina, fina Mårten.

2011-09-14 | 17:40:37 | Permalink | Hästar
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är ju planen då va att den här bloggen ska involera lite mer av mitt liv i den här bloggen. Vilket innebär även hästarna. Hoppas detta är uppskattat! Men jag tänkte presentera min hästapålle lite mer på riktigt nu då, så är det gjort liksom!

Jag äger som sagt en halvblodsvalack, född -99. Mårten är hans namn och the only guy I need! Har haft honom som min sedan november 2010 men det var först nu i Augusti i år som jag köpte honom. Han är världens snällaste häst som aldrig skulle vilja skada någon. Vi har hunnit tävla upp till 90cm, vilket inte är någon höjd i sig, men jag hoppas att vi kommer komma upp lite i höjderna så småningom. 









Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback