Sluta gömma dig nu min vän.

2011-09-16 | 12:55:36 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Godmorgon Sverige, är du bakfull nu igen? Det går nog över snart. Godmorgon Sverige, har du klantat dig nu igen? Nu får du stå till svars. Men om jag, om jag var du, ja om jag, om jag var du. Så skulle jag, ställa mig upp och hålla mig fast, jag ställer mig upp, om jag var du.

___________




Sitter i min säng på min lediga dag och vet inte vad jag ska göra. Kanske borde ta mig upp till stallet snart, rida ut en sväng på min fina häst i det lite för fina vädret. Borde sluta prata strunt. Borde ta tag i mig själv. Men det är skönare att sitta här i sovtröjan och lyssna på bästa musiken. Mm. Svårt val.

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback