Må-bra-dag.

2012-02-29 | 23:19:28 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nyligen hemkommen från en kväll tillsammans med en av de finaste vännerna. Att allting kan bli så enkelt med dig är helt makalöst. Annars lever jag livet och pressar in så mycket i mitt schema som det går. Praktiken tar upp större delen av dagarna och har jag tur kan jag smyga in en ridning på min häst där också. I flyttider för tillfället. Mycket på gång och mycket i huvudet. En del planer att fundera vidare på. Hoppas på något lyckat. 

Peace, you loved ones.


Kommentarer
Postat av: jen

kan bara säga detsamma om dig vännen, tillsammans blir vi nog ganska enkla. <3

2012-03-01 @ 19:03:10

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback