18 juni 2012

2012-06-18 | 23:26:00 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen!

Har under kvällen suttit och kollat igenom hundratals inspirationsbilder till både min garderob och min inredning i väntan på att maskinerna med tvätt ska bli klara att hänga upp. Har också hunnit med att klippa av armarna på min något för tajta jeansjacka, samt planerat morgondagen. Har plockat i ordning på några saker - vilket verkligen var på tiden och imorgon tror jag att jag ska kolla igenom de där sista flyttlådorna och sedan ställa undan dem istället för att ha dem ståendes på rummet där de bara tar plats. 

Annars då? Har hänt en del faktiskt. Hunnit med att gå på bal, ta studenten, åka till Metaltown och ha sjumånadersdag. Framöver väntar träning, jobb, umgänge i form av pojkvän, vänner och häst och kanske kan jag smita in en och annan shoppingrunda också. Får väl hoppas på det i varje fall. 

Kan dela med mig av en och annan bild från den senaste tiden. Det var ju ändå ett tag sedan.
Peace, all you loved ones.









Trackback