Funderingar en onsdagskväll

2012-06-27 | 20:21:00 | Permalink | Filosofier
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej.

Idag har jag jobbat, och tränat, och ätit, och målat i stallet, och tagit hand om min häst. 

Jag insåg nyss hur nära det är till min finaste Jen flyttar. Vad ska jag ta mig till då? Och så flyttar Bexkexet, och VAD ska jag ta mig till då? Jag måste dock säga att jag är avundsjuk på dem. Något galet. Jag vill också växa upp, flytta ihop, skaffa jobb och komma bort härifrån. Men nej. Allt känns helt omöjligt och idag påväg hem i bilen funderade jag på vart jag är om ett år från nu. Vad jag gör, vart jag har hamnat. Hur livet ser ut. 

Jag är helt uppslukad av alla jobbtankar också (och nycklarna som fortfarande är borta?!). Vill hitta ett bra jobb. Ett jobb jag trivs på. Ett jag skulle kunna tänka mig att jobba på några år i alla fall. Vill tjäna mina egna pengar och betala mina egna räkningar. Vill bli vuxen. Nu.
Trackback