What's worth the prize is always worth the fight.

2012-06-20 | 10:37:16 | Permalink | Vardagsbekymmer
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej bloggen.

Försökte verkligen vakna någolunda i tid idag, för att inte slösa bort dagen på att sova. Måste dessutom vara van vid att gå upp lite tidigare då jag börjar jobba nästa vecka. Kan vara skönt med lite fickpengar då allt behövs i nuläget. Så jäkla trött på att tänka på pengar hela tiden. Längtar till den dagen då jag slipper det.

Idag får jag se lite vad som tänkas han hända. Sugen på att lägga mig i solen men det är en hel del moln på himmelen vilket gör att jag kommer frysa så fort solen försvinner, men ja. Vi får väl se. Funderar också på att ta en runda in till staden för att glo kläder. Det kan ju vara trevligt men trevligare med sällskap. Mycket att fundera på, hm ja!

Kommentarer

Här kommenterar du!

Namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback